- Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą pełną specyfikację zamówionych przedmiotów wraz z cenami i kosztem transportu, podane przez Ciebie dane adresowe oraz wybraną formę płatności.;
- Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na wyraźne życzenie kurierem Pocztex (wybierz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia);
- Na specjalne życzenie możliwa jest realizacja zamówienia za pośrednictwem innej firmy kurierskiej (w zależności od dostępu do usług tej firmy na naszym terenie). W przypadku wybrania tej formy prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas drogą elektroniczną lub telefonicznie.;
- Koszty transportu naliczane są na podstawie aktualnego cennika firmy za pośrednictwem której realizowany jest transport (Poczta Polska. DHL);
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o potwierdzenie.
- NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY POWSTAŁE Z WINY PRZEWOŹNIKA - SZCZEGÓLNIE POCZTY POLSKIEJ.;
- PRZY ZAMÓWIENIACH WIĘKSZEJ WARTOŚCI PROPONUJEMY DODATKOWE, DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE PRZESYŁKI.;
- Każdy nowy towar zakupiony w naszym sklepie jest objęty gwarancją serwisową. Terminy gwarancji podane są w opisach poszczególnych przedmiotów.
- Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej dostarczanej wraz z przedmiotem.
- DOKONUJĄC ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE WYRAŻASZ ZGODĘ NA WARUNKI PRZEDSTAWIONE POWYŻEJ ORAZ W REGULAMINIE.
Reklamacje i zwroty
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Nie dotyczy to wyrobów, przy których zaznaczone jest iż są wykonywane na zamówienie indywidualne nie podlegają zwrotowi oraz w których na życzenie klienta dokonano zmian kamieni, rozmiarów lub napisów. 2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancjami.
3. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis z. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
4. Zwroty. Zakupione produkty można zwrócić w terminie do 10 dni od odbioru przesyłki bez podania przyczyn. Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek klienta. Zwracany towar musi być nie używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. |